Om fælleskøb

Hvad er Havdrup Borgerforenings fælleskøb.

Havdrup Borgerforening har lavet en storkøbsaftale med foderproducenten Olivers, hvilket betyder at alle Olivers foderprodukter kan sælges med 40% rabat – en rabat som du ikke finder andre steder – heller ikke selvom du er medlem af Olivers fordelsprogram (Club Oliver).

Det er ikke et krav, at du er medlem af Havdrup Borgerforening for at deltage i fælleskøbet – men vi synes selvfølgelig det er fantastisk hvis du ønsker at støtte foreningen og det arbejde vi laver.

Et medlemsskab af Borgerforenigen koster 100 kr. om året – Indmeldelse kan ske her.

Hvad er nyt

Olivers har i 2018 ændret deres storkundeaftale. Dette betyder at rabatten fremover regnes ud fra, hvor meget man har købt året før – og ikke som tidligere – hvor stor hver enkelt ordre er.

Da Havdrup Borgerforening allerede er storkunde, kan vi allerede nu tilbyde den fulde rabat, samtidig med, at det nu muligt at bestille hver måned – og ikke som tidligere – en gang hver 4. måned.

Sidst og ikke mindst er det muligt tilbyde Olivers fulde fodersortiment, mod tidligere kun udvalgte produkter. Alle varer med 40%. (mangler du en specifik vare på hjemmesiden så send en besked på olivers@havdrup.dk)

I første omgang er det kun hundefoder som tilbydes, men når der er indhentet lidt erfaringer med denne nye side, vil katte-serien ligeledes komme på.

Borgerforeningen vil løbende informere om eksempelvis ekstraordinære gode tilbud, eller tilføjelse af nye produkter. Ønsker du at få denne information skal du tilmelde dig nedenstående nyhedsbrev:

Fælleskøb nyhedsbrev – tilmeld dig her

Sådan fungerer det.

Den store besparelse opnås i kraft af, at alle varer bestilles på en gang og efterfølgende leveres til en og samme adresse. Derfor bestilles der kun en gang om måneden – den sidste mandag i hver måned – og varerne leveres et par dage efter på en adresse i Havdrup.

Det er efterfølgende bestillers ansvar at få varerne hentet hurtigst muligt.

Betaling sker forud via MobilePay og betalingen skal være gennemført før bestillingen effektueres.