Tilbud

OLIVERS CHICKEN GRAIN FREE KITTEN 8 KG

DKK449.00 DKK270.00

Varenummer (SKU): 2078 Kategori:

Beskrivelse

OLIVERS CHICKEN GRAIN FREE KITTEN er et komplet og afbalanceret kvalitetsfoder til killinger samt til drægtige og diegivende katte. OLIVERS CHICKEN GRAIN FREE KITTEN er baseret på vores lækre kornfri opskrift og specifikt sammensat til killinger i vækst. Foderet har et højt indhold af kylling, afbalancerede mængder af calcium og fosfor og et korrekt og afbalanceret indhold af omega-3 og omega-6 fedtsyrer.

OLIVERS CHICKEN GRAIN FREE KITTEN er formuleret ifølge OLIVERS høje kvalitetskrav, og indeholder ud over den korrekte balance af alle de vigtige næringsstoffer, som killinger har behov for hver eneste dag, yderligere næringsstoffer, som OLIVERS mener gavner din killings sundhed. Foderet er derfor optimeret med:

• OLIVERS TRIPLE FIBERPLAN – ærtefibre, roefibre og cikoriefibre
  • OLIVERS OMEGA-3 BOOST – fiskeolie
  • OLIVERS DIGESTION BOOST – funktionelle fibre mm. (FOS, MOS, Yucca)
  • OLIVERS AURA BOOST – med naturlige biologiske antioxidanter.

OLIVERS CHICKEN GRAIN FREE KITTEN indeholder desuden råmælk, der bidrager til et sundt immunsystem. OLIVERS CHICKEN GRAIN FREE KITTEN er fremstillet af de bedste råvarer af høj kvalitet. Hos OLIVERS tilsætter vi naturligvis ingen kunstige farvestoffer, smagsstoffer eller antioxidanter til vores foder.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Kun kunder, der er logget ind og har købt denne vare, kan skrive en anmeldelse.