Handelsbetingelser

Vilkår og betingelser:

Havdrup Borgerforening er ikke sælger i juridisk forstand, men formidler alene et fælleskøb via olivers.havdrupborgerforening.dk

Der er således juridisk ikke tale om fjernsalg/internethandel hvorfor de normale forbrugerbeskyttelsesregler ikke er gældende.

Forbehold:

Havdrup Borgerforening tager forbehold for fejl i prissætning og mangler i sidens indhold. Såfremt der er tvivl om tekst eller vedhæftet billedmateriale, kan varenummeret direkte søges på www.oliver.dk. Det vil  altid være producentens oplysninger der er gældende.

Såfremt der konstateres uoverensstemmelser mellem sidens indhold og producentens hjemmeside, vil Borgerforeningen gerne vide det på olivers@havdrup.dk

Returret:

Der ydes ikke returret.

Reklamation:

Reklamation sker direkte til leverandøren, igennem Havdrup Borgerforening.

Levering:

Levering sker til en adresse i Havdrup, og det er efterfølgende købers ansvar at foderet hentes.

Bestilling sker den sidste mandag i måneden til levering den efterfølgende fredag. Når foderet er leveret informeres der via email.

Såfremt foderet ikke afhentes samme dag som levering, bærer køber alene ansvaret for tyveri, beskadigelse fra skadedyr, m.m.

Ansvar:

Havdrup Borgerforening bærer intet leverandøransvar og der kan således alene rettes krav mod leverandøren.